söndag 17 maj 2009

Eurovision

Varje år sitter man bänkad i soffan för att se Eurovision song contest, och detta även fast man året innan svurit på att aldrig mer titta på det för att Sverige fick så dåliga poäng. Likadant blev det nu igår...aldrig mer ska jag se på det. Men nästa år kommer jag såklart titta på det ändå för det är så himla ROLIGT att titta på!! Sverige kom ju verkligen inte på någon bra plats...jag trodde visserligen inte att hon skulle vinna, men inte att hon skulle komma nästan sist heller. Jag tycker hon hade ett riktigt bra bidrag, och sjunga kan hon minsann. Men jag får vara nöjd med att jag tyckte Norges bidrag var bra...det var den faktiskt :) Oftast brukar en dålig låt vinna.

Har surfat runt på internet och hittat en massa roliga virktekniker som jag måste lära mig; smygmaskvirkning, krokvirkning och gaffelvirkning. Har beställt hem ett startkit med krokvirkningen...längtar tills jag får hem paketet!!

Har hunnit med att plugga lite idag också. SÅÅÅ tråkigt...jag vill inte. Vill ha sommar så jag får jobba istället. Just nu läser jag Arbetsliv och organisation. Måste skriva om olika organisationsteorier och sånt tråkigt. Inte min grej. Men den är intressant också, med olika ledarskap och gruppsykologi och sånt.
Nu ska jag hinna plugga lite till innan jag ska på bio sen och se Änglar och demoner. Ska bli kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar