måndag 12 oktober 2009

Veckan som gått

I tisdags gick jag på ett introduktionsmöte om Powerwise. Dom samarbetar med Rädda barnen, och har startat ett projekt som handlar om att hjälpa ungdomar med sina läxor. Jag har anmält mig! På tisdagar håller vi till i PowerHouse-lokalen mellan kl 18-20. Det ska bli superkul! Hoppas att det dyker upp några ungdomar bara :P

I torsdags ringde min sommarjobbs-chef och frågade om jag ville jobba i helgen. SJÄLVKLART ville jag det. Mer pengar!!!! *wiiieee* Dessutom trivs jag väldigt bra på den avdelningen. Lördagen jobbade jag 06.45-16 och söndagen jobbade jag 14.00-21.30. Det var ju ett tag sen jag jobbade där nu så jag trodde inte att jag skulle komma ihåg så mycket...men jag kom ihåg det mesta faktiskt =) Jag fick jobba med roliga människor i helgen dessutom, det kunde inte bli bättre!

I fredags var jag och Daniel hembjudna till Stefan och Ia. Vi fick planka med älgkött....MUMS!!! Det var hur gott som helst! Sen fick vi efterrätt också...jag blev så mätt så jag nästan sprack ;P Efter det åkte vi och hämtade Linette, och Hägg kom också. Linette hade med sej ett jätteroligt sällskapsspel som vi spelade. Det var ungefär som "Med andra ord", fast ännu roligare. Det spelet vill jag ha!

Ja just jag, det hade jag nästan glömt! I onsdags var jag på en scrapbooking-kurs i Jönköping. Det var sååå kul. Vi hann med en layout, och jag blev väldigt nöjd med min! Efteråt fick vi 15 % rabatt på det vi handlade + att vi fick en lapp där vi har 15% rabatt tillgodo till en annan gång. Inte nog med det. Jag fick ett presentkort på 200 kr! Det var för att jag skulle gått en kurs tidigare hos dom, men den blev inställd och dom glömde ringa, så jag stod där utanför som ett fån och väntade ;P Haha! I alla fall så blev det lite saker handlat, passade på att köpa lite dyrare saker så man fick mer rabatt ;) hehe.







Det var väl i stort veckan som gått. I senaste blogginlägget skrev jag att vi skulle besikta vårat hus, och det gick jättebra. Det var inget oväntat som dök upp. Badrummet där upp måste vi renovera, men det visste vi redan! Annars var det inget annat direkt. Och vi ska få flytta in redan till 1 december :D Idag är det 49 dagar kvar!! Vi räknar ner här hemma och är så glada för vårat hus =)



Det var allt jag hade att uppdatera för denna gång! Kram på er!

1 kommentar: